İlk başta bana bir neredeyiz noluyor hissi uyandırdı. Kesinlikle oldukça çarpıcı bir kitap. Kısa olmasına rağmen oldukça etkiliyor insanı. Bu kadar geç okuduğuma üzüldüm doğrusu. Özellikle günümüz Türkiye’sinde kesinlikle herkesin bir kez okuması gerektiğini düşünüyorum