Yazarın okuduğum ilk kitabı ancak görünen o ki sırayla diğerlerini de okuyacağım. Kitabın hikayesi "pişmanlıklar yaşadığımız kararlarımızı pişman olmayacak şekilde değiştirme şansımız olsaydı neleri farklı yaşardık, neler değişirdi?" sorusu üzerine ve bana çok ilgi çekici ve farklı geldi. Anlatım da çok akıcı ve merak uyandırıcı olduğundan çok keyifle okudum. Benim gibi okumaya bir süredi ara verdiyseniz yeniden başlamak için en doğru kitaplardan biri olabilir. Nora'nın hikayesini ben çok sevdim. Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig