Puan vermedi·528 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ocak 2025 01:38 || kitap yorumu
“bir kadının gülüşüne sigara yakmak..”
“onun başkasına olan gülüşü sadece sigaramı değil, canımı da yakıyordu”
selaam, bronz serisinin üçüncü kitabı ile geldiim.
benim için serinin en iyi kitabıydı, daha devam kitapları gelmemesine rağmen kitap kalbimde öyle bir yer edindi ki son zamanlarda bu kadar duygulandığım bir kitap olmamıştı. sizlere spoiler vermemek için çok fazla detaya giremiyorum ama o nasıl bir sondu öyle?? kalbim paramparça oldu
serinin bu kitabında kafamızdaki bütün sorulara cevap buluyoruz, artık kitapla ilgili hiçbir soru işareti kalmayacak kafanızda bu çok güzel olduu. arkana’nın başına geçmek isteyen bronz ve hisar savaşı okuyoruz. hem birbirlerinden bu kadar nefret edip hem de böyle sevmeleri inanılmaaz gerçekten
hisar’ın birinci kitaptan beri aradığı annesinin günlüğünü bu kitapta okuyoruz, yani öyle bir nefret oluştu ki içimde annesine karşı bu kadar da olmaz diyerek okudum hep
hisar’ın her yaptığını “go girll, afferim sana be” falan gibi destekleyerek okuduum
bir an önce dördüncü kitap çıksın istiyoruum, favori serilerimden birisi oldu gerçekten bu seri, okumayanlar hemen okusun istiyorumm
keşke bir sihirli değneğim olsa da hisar’ın o harabe olan kalbine dokunabilsem, canım his <3