Bu kitabı okuduğum dönem ondan distopik olarak bahsedilmesi beni rahatsız ederdi. ütopik bir dünya olduğunu düşünürdüm çünkü hedonizme çok daha yakın bir mindsetim vardı lisede. kitabın sonunda bu düşüncelerim sorgulanmıştı. hedonizmi ve kitabın dünyasını sorgulamaya başlamıştım. direkt bir sonuca varmadım tabi, ama düşündürttüğü için bende yeri büyük. eğer bunu atlarsak kitabın kalitesi ok seviyede bence. çok aman aman bişey yok. hatta biraz gereksiz uzatılmış.