BAYILDIM!
O kadar çok şey yazmak istiyorum ki ama nereden başlayacağımı da bilmiyorum. Bir oturuşta bitti ve sonunda neredeyse ağlayacaktım. Düşündüğüm şey olmadı Allah'tan. Hep aklımda kalacak bir konusu ve karakterleriyle 10/10'luk bir kitap. Okuyun lütfeen!