#şerminyaşar #kalkyerineyat yine birbirinden anlamli oykulerin yer aldigi bir kitap olmus. Besim ustaya uzuldugum, cevriye teyzeyle güldüğüm :), nasuhun cocukluguna sıkıca sarilip seni anliyorum demek istedigim ve tabiki Cemile hanima sana inanmamakta hata etmisler demek istedigim bir kitap oldu. Oykulerin cogunda bir anlaşılamamak var ama zaten hangimiz gerçekten anlatmak istedigimiz sekilde anlasiliyoruz ki.
.
”mutsuzluk kadınların yüzünü susuz kalmış çicekler gibi önce eğer, sonra soldurur, nihayetinde kurutur.”
.
”Kardeşlik pili bitmiş bir saat gibiydi. Pilini taktığın anda kaldığı yerden başlayıveriyordu çalışmaya. Bin yıl da görmesen anında kapatıyordun aradaki açığı.”.
.
”Can en çok, canınla oynarken tatlı…” Şermin Yaşar