Ne Kitapsız Ne Kedisiz 'i hem üniversiteyi kazandığım hem de mezun olduğum sene okudum. Her ikisinde de beni bambaşka şekilde etkilerken altını çizdiğim ve önemsediğim satırların da farklılaştığını gördüm... Adına da büyümek diyorlar sanırım!
Kitabı okurken sanki her cümle zihninizde yankılanıyor ve bir süre etkisi gitmiyor. İçinde kediler var, kitaplar var ama en çok insanın kendisiyle olan ilişkisi var.
Karasu’nun gözlemleri o kadar keskin ki okudukça kendi hayatımı, alışkanlıklarımı ve yalnızlığı nasıl taşıdığımı sorguladım. Kitap sadece bir deneme kitabı değil, bazen edebiyat üzerine düşündüren bazen de hayatın içinden geçen bir yolculuk gibi...
Herkesin seveceği bir kitap olmayabilir ama benim için çok özel bir yeri var. Tekrar tekrar dönüp bakmak isteyeceğim kitaplardan biri!
Sevgilerle.