"Azıcık intikam duygusu iyi bir şeydir. İçe atılan kırgınlıklar insanı hasta eder!"
Sayfa 290·Kitabı okudu
Alıntı
··1 alıntı·
3.569 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İntikam almak vs ilahi adalet... bence ilahi adalet üstün gelir