Yaklaşık 1 ay önce okuyup, yorum yapmadan geçme terbiyesizliğinde bulunduğumu fark edince yorumumu eklemek istedim.
Muh-te-şem!
Yazarın tüm serilerini okudum ama en sevdiğim kesinlikle bu seri. Ayrıca büyük bir ustalıkla yazdığını düşünüyorum. Şöyle ki, ilk 200 sayfayı okurken her karakterin farklı bir uğraşı ve çabası olması beni hop diye kitabın içine çekti. Ayrıca bu bahsettiğim 200 sayfa yalnızca 5 günü kapsıyor. Gerisini siz düşünün…