·160 syf.····Okunma: 31 Ocak 2025 09:46 Bu kitabı okurken bir merhametle savruldum. İnsanların olur olmaz istekleri yüzünden çekilmesi gereken bedeli başkası ödeyebiliyor. Bazen hayat haksız da olsa durumu kabullenip kendine bakmaya yöneltiyor. Böyle yaptıkça güçleniyor insan. Bir tercih meselesi ile atılan bombalardı, hangi çağdaydık? Şuan bile bombalar yüzünden binlerce insan ölüyor... İsteklerin esiri olmamalıyız.