·99 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2025 00:00 benim için Barış Bıçakçı okumanın insana huzur veren,güzel günler yaşadığını hatırlatan sakin,mayhoş ama bir o kadar da gevrek bir tadı var,tüm kitaplarını okuduğum halde bu yıl her ay bir kitabını tekrar okuyarak eskiden yediğimiz o cam gibi pasparlak hiç bitmeyecek bir o kadar da lezzetli akide şekerleri gibi tadı damağımda kalsın istiyorum,evet evet bana göre barış bıçakçı okumak akide şekerinin ağızda dağılması gibi :)
kitaba gelecek olursak,
sevgili yazarımız,bir çocuğun gözünden kısa kısa hikayelerle aileyi,yaşanılanları,hayal meyal hatırlanan hatıraları,saf ve temiz duygularla ama bir o kadar da şeffaf anlatıyor ki bir oturuşta bitirmek ve fakat üzerine saatlerce düşünmek kaçınılmaz oluyor