Fabl türünde yazılmış ve bence çok başarılı bir "politik taşlama" konulu romanımız... Kitabın sonunda sorguluyor insan çevresini,kendini,olanları ve olabilecekleri... Toplumun her kesiminin okumasının özümsemesinin gerekli olduğunu düşündüğüm çok değerli bir eser.