Kitabı niye beyenmedim?
3/10
·328 syf.··
2025 9. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 31 Ocak 2025 20:30
Hangi umutlarla başladığım bir kitapta resmen hüsrana uğradım. Diğer incelemelere de baktım her kes güzel bulmuş amma ben bu kitap hakkında bir kaç şey söylemek istiyorum... İlk öncə yazarın dedektif yazar olduğunu varsayıb kitabında aynı yönde olduğunu zann etdim. Çünki kitapların arka kapakları okumayı sevmiyorum. Kitabın Azərbaycan versiyası 3 metinden daha fazlası var. Bazıları konuca bir birine benzese de, bazıları farklı, güzel olanlarda vardı aralarında. Ama bir o kadarda ilgimi çekmeyeceyim tarafları olanlarda. O yüzden kitabı hiç beyenmedim, sadece güzel olanlara ve yazarın zahmeti için verdim puan.
Edebiyat
Qara PişikEdgar Allan Poe · Əli və Nino Nəşriyyatı və Qanun Nəşriyyatı · 20172,820 okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.