·488 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ocak 2025 15:08 Kalbe ağır gelen bir kitaptı. Şiddet, kan, gözyaşı yazarın derinlikli anlatımıyla sizi içine çektikçe uyku düzenimi bozacak düzeyde negatif etkilendiğimi fark ettiğim, devam edip etmemek konusunda arafta kaldığım ve başladığım işi yarım bırakmamak adına okuyup bitirdiğim ancak eğer ilk kitabı okumamış olsaydım asla devam etmeyeceğim bir kitaptı...