Bayıldım
9/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
Bu kitap ilk kitapları gibiydi. O hoş tadı aldım. Hatta bazı yerlerde kadın karakteri daha çok sevdim. Mıy mıy, nazlım değildi. Dediğim dedik ve inatçıydı. Erkek karakterin inadına her ne kadar sinir olsam da, bu sayede böyle bir aşk doğduğu için mutlulukla oludum. Kitabı en az 3 kere tekrar okudum. Uzun zaman sonra, en beğendiğim kitabı oldu.
VurucuMonica McCarty · Nemesis Kitap · 202353 okunma
58 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.