Ezgi

@Ezgiz_
Oynamazsan sıkılırsın
8/10
·252 syf.··
2025 3. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2025 15:01
Teoman fanı değilim.Tanınmış popüler şarkıları dışında öyle her şarkısını bilmem.Hayatını da bilmezdim haliyle. Otobiyografik bir eseri kendi sesiyle dinledim.Kitabın başından sonuna kadar kültürlü bilinçli öz farkındalığı yüksek akıllı bir o kadar da aptal bir çocuğu dinledim.Çok keyifliydi.Kadınlar arası bir yaşam ve Teomanın gerçeği bu. Felsefi açıdan bana çok şey kattı ve bir insan dinledim.Ne ise o olan yanlışları doğruları olmayan. Umarım yaşamın sonuna kadar seni oyalacak oyunlar bulur ve eskisi gibi olamasa da ufaktan haz almaya başlarsın yaşamdan Teo.Oyna ve sıkılma.
Fasa FisoTeoman · Hep Kitap · 20182,067 okunma
·
55 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.