·252 syf.····Okunma: 02 Şubat 2025 15:01 Teoman fanı değilim.Tanınmış popüler şarkıları dışında öyle her şarkısını bilmem.Hayatını da bilmezdim haliyle.
Otobiyografik bir eseri kendi sesiyle dinledim.Kitabın başından sonuna kadar kültürlü bilinçli öz farkındalığı yüksek akıllı bir o kadar da aptal bir çocuğu dinledim.Çok keyifliydi.Kadınlar arası bir yaşam ve Teomanın gerçeği bu.
Felsefi açıdan bana çok şey kattı ve bir insan dinledim.Ne ise o olan yanlışları doğruları olmayan.
Umarım yaşamın sonuna kadar seni oyalacak oyunlar bulur ve eskisi gibi olamasa da ufaktan haz almaya başlarsın yaşamdan Teo.Oyna ve sıkılma.