Diyarbakır'dan..
Depresyonda ve Diyarbakırlıysanız, Bir kaç sevdiğiniz insanı da kapıp, Hemen böyle bir ortamda hasret giderin.. İyi kii gittik, iyi kii tattık bu eğlenceği..
1000Kitap
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.