·592 syf.····Okunma: 02 Şubat 2025 22:47 of ya.. kitap guzeldi ve baska isim de yoktu diye tek gunde okudum bitirdim veee yaratici bir dark academia kurgusuydu bence zaten devam kitaplari da oldugu icin sonu devamini merak ettirecek sekilde bitti herhalde catismalar ve daha buyuk olaylarla devam edecek simdi... aradigim asiri toxic dark academia kurgusu bu degildi ama hepsinin buyu gucleri ve bu guclerinin karakterlerini de sekillendirmesini okumak cok da keyifliydi hepsinin karakteri tam oturmustu yani.
ben bu review isini beceremiyormusum gibi geldi cunku daha 2 kitap var tam bir sey diyemiyorum 2. kitabin pdfini buldum ama 3. sunu bulamadim onu ingilizce okurum bu gidisle, eger turkce pdfi olan varsa su garibana bir yardim lutfen