10/10
·664 syf.··
Beğendi
·
2025 3. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2025 23:02
Kitabı çok beğendim. Özellikle yazarın dili çok akıcıydı. Kitap elimde çok kaldı Oblomov gibi yerinde saydı. Ama şükür bitirdim. Kesinlikle okumalısınız. Muhteşem. Sonunda üzüldüm ama güzeldi
Oblomovİvan Gonçarov · Koridor Yayıncılık · 202249,9bin okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.