Bıkmadan usanmadan okudum dört kitabı da. Yazar belki biraz tekrara düşmüş seride denilebilir ama insanlık var olduğundan beri sadece şeklen değişerek sürüp gelen adaletsizliğe öyle bir dokunmuş ki sonsuza kadar tekrara düşebilme kredisi oluşturdu bende. Bitmesine üzüldüğüm bi seri oldu.