·211 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Şubat 2025 14:03 Sanırım Orhan Pamuk romanlarının en büyük özelliğidir tarihten yararlanmak. Bu eserinde de küçük bir modern Şehname yaratmaya çalışmış gibi. Genel olarak bakıldığında bu kitabı onun en çok okunan hatta bazılarına göre Nobel’i aldığı eseridir. Bence diğer eserlerine göre dili gayet sade ve akıcı bir anlatımı var; bunun yanında diğer eserlerinde olduğu gibi postmodern teknikler çok fazla yok o yüzden kolay okunuyor. Merak unsuru da hep taze tutulmaya çalışılmış. Çok büyük şeyler beklememekle birlikte okumaya değer bir eser olduğunu düşünüyorum.