·400 syf.····Okunma: 03 Şubat 2025 16:17 Akıcı kendine alan bir kitap.Okudukça okuyası geliyor insanın. Çok güzel, içten, her duyguyu hissederek okudum.Kitabımız bir genç kızın hayat hikayesinden bahsediyor. Çirkin mi çirkin hırçın mı hırçın çocuk mu çocuk bir genç kız.. Onu bu noktaya getiren içinde büyümüş olduğu ailesi. Otoriter bir babaanne ve ona itaat eden onun sözünden çıkmayan bir anne ve aklı bir karış hava da olan babaya sahip kız. Ala derslerinde hep başarılı olmuş ve başarılı bir avukat annesi ve babasını ilgisizlikten ve daha derin bir psikolojik rahatsızlık var psikolojik doktoru olan Gülseren hanımla etrafında oluşur bu roman....
....."Hayat insanların duygularını tıpkı dağlar, tepeler gibi şöyle veya böyle erozyona uğratıyor."....