Bazı şeyler sadece kalpte saklanmalı…
Bazı şeyler sadece kalpte saklanmalı. Dost, eş, kardeş fark etmez; her söz her kulakta aynı yankıyı bulmaz. İçini açtığında, bazen sadece duvarlarla konuşmuş gibi hissedersin. İnsanlar seni dinler ama kaç tanesi gerçekten anlar? Kimisi meraktan sorar, kimisi dedikoduya malzeme olsun diye. O yüzden susmak bazen en büyük çığlıktır. Anlamayan yüreklere anlatmaktansa, derdini içine gömmek bazen en doğru yoldur. Cuma Bozkurt
·1 alıntı·
2.646 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yada serip seccadeni seni en çok dinleyen ve tüm dertlerine koşulsuz derman Olana anlatmak..
"Sırrını kimseye söyleme!"(Hz Muhammed s.a.v.)
Ne kadar doğru ve içden sözlər🥲
Cuma Bozkurt
Gönderi Sahibi
🙏🏻🌹
Her ağacın altında gölgelenilmez...