·692 syf.····Okunma: 03 Şubat 2025 00:00 Kitap güzel ama kesinlikle novella olmalıydı. Ne Chaol ne Nesryn adam akıllı bir şey öğrenmiyorlar. Aslında 7 vermem lazım ama cidden elim hiç gitmedi(verdim). Yine de kesinlikle okunmalı yorumlarına katılmıyorum. Topu topu iki olay için değmez. Bu kitap beni tam iki kez rs'nin kıyılarında gezdirdi. Hep bırakıp başka kitaplara geçtim. İyiki de öyle yapmışım çünkü şu aralar okumak çok hoşuma gidiyor ve bunun bozulmasını istemem. Başta elime alırken korktum çünkü yine yarım bırakmak istemedim. Ama o kadar aklımı kurcalıyordu ki o rafa baktıkça içim içimi yedi. Sonunda bitirdim. Güzel bir kitap miydi?
Evet.
Kesinlikle okunmalı mı?
Hayır.
Yine de Cam Şato benim için bambaşka yani kitabın bende travmatik bir yanı olsa da Aelin'in adı her geçtiğinde heyecanlanmam bile çok hoşuma gidiyor. Bu yüzden bu seriye verebileceğim en düşük puan bu. Bir puanı beni rs ile boğuşturmasına, diğer puanı ise çok gereksiz uzun olmasından kırdım. Yine de bu kitap harika diyip 10 puan vereni de, bu ne şimdi biz ne okuduk diyeni de anlarım. Sanırım tam ortalarındayım ama ben Erilea'da geçen her hikayeyi okuyabilirim...