Cam Şato'ya verebileceğim en düşük puan bu maalesef
7/10
·692 syf.··
2025 7. kitabı
·
123 günde okudu
·
Okunma: 03 Şubat 2025 00:00
Kitap güzel ama kesinlikle novella olmalıydı. Ne Chaol ne Nesryn adam akıllı bir şey öğrenmiyorlar. Aslında 7 vermem lazım ama cidden elim hiç gitmedi(verdim). Yine de kesinlikle okunmalı yorumlarına katılmıyorum. Topu topu iki olay için değmez. Bu kitap beni tam iki kez rs'nin kıyılarında gezdirdi. Hep bırakıp başka kitaplara geçtim. İyiki de öyle yapmışım çünkü şu aralar okumak çok hoşuma gidiyor ve bunun bozulmasını istemem. Başta elime alırken korktum çünkü yine yarım bırakmak istemedim. Ama o kadar aklımı kurcalıyordu ki o rafa baktıkça içim içimi yedi. Sonunda bitirdim. Güzel bir kitap miydi? Evet. Kesinlikle okunmalı mı? Hayır. Yine de Cam Şato benim için bambaşka yani kitabın bende travmatik bir yanı olsa da Aelin'in adı her geçtiğinde heyecanlanmam bile çok hoşuma gidiyor. Bu yüzden bu seriye verebileceğim en düşük puan bu. Bir puanı beni rs ile boğuşturmasına, diğer puanı ise çok gereksiz uzun olmasından kırdım. Yine de bu kitap harika diyip 10 puan vereni de, bu ne şimdi biz ne okuduk diyeni de anlarım. Sanırım tam ortalarındayım ama ben Erilea'da geçen her hikayeyi okuyabilirim...
Şafak KulesiSarah J. Maas · Dex Kitap · 20191,508 okunma
·
986 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
kitaptan 100 sayfa falan okudum ve firtinalar imparatorluguyla tandem olarak okumama ragmen o kadar bayiyo ki beni😶‍🌫️ okunmasina gerek yok yorumunu gordugum gibi birakma karari aldim😌 600 sayfa katlanamayacagim
miray
Gönderi Sahibi
Yedinci kitapta sıkıntı yaşamamış olursun. Çünkü bu kitapta gerçekten hikayeye o kadar az katlı var ki
Ben bu kitabı fırtınalar imparatorluğu ile çapraz okuma yaptım ve verdiğim en doğru karar oldu diyebilirim. İkisinden de çok zevk aldım. 1500 sayfa okusam da değdi:) eğer sadece bu kitabı okusaydım sittin sene bitiremezdim 🕺🏻tebrikler
miray
Gönderi Sahibi
Yukarıdaki 123 gün...
miray
Gönderi Sahibi
Cam şato genel olarak çok güzel ama dört ve beş o kadar harikaydı ki bu kitap çok durağan geldi. Keşke bende birlikte okusaydım ama böyle olduğunu bilmiyordum...
@nellbooks KDHSKSHSKSHSKJSDHSK sabrına hayranım:) aynen katılıyorum özellikle beşinci kitaba bayılmıştım.