Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 04 Şubat 2025 00:50 Dili akıcıydı.Depresif ama derin bir karakterin hayatını okuyoruz.Suzan'la arasındaki aşkın neden geçiştirildiğini düşünüyordum ki başrolün de kendi aşkına sahip çıkmadığını fark ettim.Bence kadınların okurken sinirleneceği bir durum.Tam dürüst seven birisi derken şu cümleleri duyuyoruz." Bir çeşit metafizik bağlantı bu .Seninle çoğu kez aynı şeyleri hissediyoruz ama buna aşk denemez.Başka türlü bir ilişki." Ne kadar can sıkıcı ve kalp kırıcı :(
Kitap az sayfalı olmasına rağmen tüm karakterlerin bakış açısına yer vermiş.Bittikten sonra keşke biraz daha uzun olsaymış dedim.