Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Şubat 2025 20:16 6 Şubat..
Cumhuriyet tarihimizin en acı dolu doğal afetiyle karşı karşıya kaldığımız günlerdir. Depremde hayatını yitirenlerin anısına yazılmış bir kitap.. Bu kadar çok acı kitaplara da sığabiliyormuş ve en iyi ifadelerden biri de kitabın adı sanırım. Ülkemizin deprem bölgesi olması ve başımızdan böyle felaketler geçmesine rağmen olası bir faciaya ne kadar hazırlıklıyız. Binalarımız ne kadar dayanıklı, kurumlarımız ne kadar hazırlıklı ve en önemlisi insanlarımız ne kadar bilinçli bu konuda. Daha yapıcı önlemler alacak mıyız ya da kader diyip geçiştirmekle mi kalacağız? Daha fazla yakılıp yıkılmamak için daha yaşanılası dünya inşa etmeliyiz birlik ve beraberlik içerisinde.
Bu kitabı elimizden geldiğince okuyalım ve okutalım..
Acımız Yorulmasın daha fazla..