·528 syf.····Okunma: 04 Şubat 2025 22:48 Ceren melek ne yazsa okurum dediğim yazarlardan biri. Yazım dilini gerçekten çok severim. Bu kitabı da genel olarak sevdim fakat bazı durumlar gözüme takıldı. İlk olarak kitabın yarısından sonrası geçiştirilmiş gibiydi. Ve her şey sanki yarım yamalak kalmış hissettiriyordu. Bu durum muhtemelen ilk kitap olmasından kaynaklanıyor. Kılıç'ın kim olduğunu da ilk baştan beri belli ediliyordu zaten. Sonu sürpriz olmadı açıkçası. Yine de güzel bir sondu. İkinci kitabı merakla bekliyorum. Bu kitabında diğer kitaplarına göre dili biraz basit kaçmıştı sanki. Yine de akıcı ve keyifliydi okuması. Ve akıl hastanesi sahneleri en sevdiğim yerlerdi. En çok o kısımları sevdim..