Puan vermedi·524 syf.··
2025 1. kitabı
Kitapta geçen 8 yıllık bölüm okurken beni yordu, çok uzatılmış. Fazla şişirilen bir kitap bence. Aşktan ziyade bana saplantı takıntı gibi geldi, duyguların çok yoğun yaşanması bir hayatı nasıl yok eder okurken şahit olduk. İçimden hep ne gerek var dedirtti bana. Kemal’in Orhan Pamuk’la tanışmasından itibaren olan kısmı 2 kere okudum, hızlı okumayı bi kenara bırakıp kitabın bu kısmı çok güzelmiş hissede hissede okuyayım dedim. Sonunu çok güzel bitirmiş sevgili Orhan Pamuk..
Masumiyet MüzesiOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202460,5bin okunma
·
71 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.