·524 syf.····Okunma: 05 Şubat 2025 00:11 Roman 1970-1980 İstanbulunda geçiyor. O dönemi her ayrıntısıyla öyle güzel anlatıyor ki o sokaklarda ben de geziniyormuşum gibi hissettim. Konuya gelecek olursak Kemal'in saplantılı bir şekilde Füsun'a olan aşkını anlatıyor. Öyle bi saplantı ki ona ait her şeyi biriktirip en sonunda müzeye dönüştürüyor.Kemali başlarda sevsem de -çünkü istanbul beyefendisi gibiydi- sonlara da nefret etmeye başladım.