·144 syf.····Okunma: 05 Şubat 2025 11:10 Adından dolayı okumaya heveslendiğim kitap. Psikiyatristi ve kendisi arasındaki konuşmaları paylaştığı için yazarı cesur birisi olarak görüyorum. İnsanın duygularını paylaşması kadar zayıflıklarını paylaşmasının da zor olduğunu düşünüyorum. Bunları cesurca okuyucularıyla paylaşması, bizlere yardım etmeyi amaçlaması gerçekten çok hoşuma gitti.
Okudum ve hayatım değişti diyemem ama benim için güzel bir deneyim oldu. Okumanızı tavsiye ederim.