Puan vermedi·70 syf.····Okunma: 05 Şubat 2025 15:14 Kitap ilk sayfadan itibaren o kadar sürükleyiciydi ki. Okurken çok keyif aldım. Kadının yaşamış olduğu korkuyu, heyecanı iliklerime kadar hissettim. Böyle bir korkuyu yaşamadan hissetmek bile çok ağırdı. Ayrıca kocasının affediciliği ve şefkati de beni çok etkiledi. Zweig'ın şimdiye kadar okuduğım kitapları arasında şuan da birinci sırayı alıyor. Herkese şiddetle tavsiye ediyorum.