·210 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ocak 2025 00:00 Hayatın kendisi gibi yalın ama hayat gibi muhteşem bir kitap. İnsan bir yandan her şeyini kaybederken bir yandan da en değerli şeyini elinde tutabilir mi? Yani canını.
Uzun zamandır okuduğum en sade anlatımdı. Belki de bu kadar etkilenmemin sebebi de bu.
Yormayan anlatımı ile herkesi içine çekiyor eser. Aynı zamanda insanlara başlarına gelen kötü şeylerden sonra dahi nasıl hayatta kalındığını gösteriyor.