·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Şubat 2025 17:30 Kesinlikle okuduğum en eğlenceli kitaplardan biriydi. Hatta yani Otostopçunun Galaksi Rehberi serisi ile birlikte en üste koyarım sanırım. Bu kadar geç tükettiğim için üzüldüğüm eserlerden oldu. Lisede falan okusam kesinlikle aşırı eğlenirdim ama geç de olsa pastafaryanizmle tanışmış oldum ve 30 günlüğüne deneyeceğimi düşünüyorum. Herkese hitap etmeyecek bir kitap ama mizah anlayışınıza uygunsa epey keyif alacaksınız.