·477 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Şubat 2025 22:00 Kardeşlik bağı ne tuhaf… Önce sürekli kavga ediyorsun sonra onun yanında huzur buluyorsun. Bu iki adamın birbirlerinden kopmuşlar derken tekrar birbirlerine sığınmalarını okumak çok keyifliydi.
Aşkın yaşı yok mu gerçekten? Bu bir sapkınlık mı yoksa içerisinde gerçek bir şeyler barındırıyor mu? İşin özünde hiçbir ilişkiye önyargılı olmamak lazım. Şu kısa ömrümüzde sevip arzu duyabiliyorsak birisine sıfatların hiçbir önemi kalmamış demektir.