Ahmet Ümit’in en begenmediğim romanı diyebilirim
nerde o Sis ve Gece, İstanbul Hatırası kalitesi..
bası biraz ilginc gibiydi ama sonu neden öyle bitmiş açıkcası hayalkırıklığı..
Ahmet Ümit merak edenlerine bu kitaptan başlamamalarını (hatta okumamalarını) tavsiye ederim