Sonunu güzel bulan var mı gercekten?
6/10
·288 syf.··
2025 4. kitabı
Ahmet Ümit’in en begenmediğim romanı diyebilirim nerde o Sis ve Gece, İstanbul Hatırası kalitesi.. bası biraz ilginc gibiydi ama sonu neden öyle bitmiş açıkcası hayalkırıklığı.. Ahmet Ümit merak edenlerine bu kitaptan başlamamalarını (hatta okumamalarını) tavsiye ederim
Kar KokusuAhmet Ümit · Everest Yayınları · 20189,4bin okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.