·285 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2017 00:21 Bana göre serinin ana hikayesi bitmişti. Bu kitap bize ana hikayeden sonra bir yan hikaye anlatıyor. Fakat bundan şikayetçi değilim. Bazı noktalarda kahramanların karakterlerine uymayan davranışlarda bulunması dışında kitapta olumsuz gördüğüm bir yer yok.