Uzun zamandır bir kitabı bu kadar dış dünyadan soyutlanarak okumamıştım. Her ne kadar Nazanın ezik karakteri içimi daraltsa da kötü kayanana Hacerin tam akıbeti belli olmasa da kitap başlı başına bir serüven... Olay örgüsü çok iyi seni içine hapsediyor ve deli gibi merak ediyorsun. Bütün kitap boyunca kötü bir kaynana beklesem de kitap ortalarına varmadan bambaşka olay örgüsü meydana geliyor. Üç günde okudum bitti. İyi ki okudum dediğim kitaplar listesinde. Teşekkürler Orhan Kemal:)