Spoilerrrrr!!!!
Lennie karakterine çok sinir olduğum için bu kadar düşük puan veriyorum. Hasta olması onun masum canları öldürmesini haklı göstermiyor. Masum hiç göstermiyor. Kadın hatalı olabilir ama bu şekilde ölmeyi hak etmedi. Hele o hayvanlar. Herkes o dönem dört dörtlük değildi. Sonunu böyle beklemiyordum. George'nun silahı alacağını hiç düşünmemiştim. Orada gerçekten
üzüldüm ne kadar sinirlensem de o da ölmeyi hak etmedi. Bir an hayallerin gerçek olacağına inanmiştım. Keşke gerçek olsaydı. Ben daha iyi beklemiştim. Fazla abartılmış bir kurgu bence. Yazarın diline bayıldım ilk kez ondan kitap okuyorum.