Uzun olması sizi korkutmasın çok güzel akıyor gidiyor. Keske bitmeseydi diyeceğiniz bir roman.
Spoilerrrrr!!!
İyi ki okumuşum dediğim bir kitap oldu. Martın karakterine o kadar bağlandım ki uzun bir süre etkisinden çıkamadım. Neden böyle oldu. Bu sonu hak etmiyordu bence. O kadar kendini geliştirdi ki okurken kendimi yetersiz hissetmeye başladım. Gerçeği söylemek gerekirse hatta bunu söylerken gercekten utanıyorum ama bende o dönemde yaşasam bir is bulmasını söylerdim gibi geliyor. O yüzden belki Ruth karakterine de kızamadım bir türlü. Hatta şuan çevrem de yazar olmak isteyen biri olsa bende bir iş bul ondan sonra yazar ol derim herhalde. Bu bize dayatılan düşünce mi bilmiyorum okurken kendime bu düşüncem için çok kızdım. Ruth karakterine de çok üzüldüm. Martın'a aşık değildi bence sadece onu dönüştürmek istediği adama aşıktı. Keşke Martın bu kadar kendini geliştirmeyi bir aşk uğruna
yapmadığının farkına varsaydı da o son yazılmasaydı. Sevmeyi bildiği kadar sevilmeyi de tadsaydı. O zaman belki
mutlu son olurdu. Okuduğum için hiç pişman değilim. İyi ki bu yaşımda böyle güzel bir kitap okumuşum.