·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2025 22:14 Asla elimden bırakamadım. Uzun zaman sonra sonunda severek elimden bırakamadığım bir kitap okudum. Her anını gözümde canlandıra biliyordum hiç zorlanmadan. Yazarın çok tehlikeli heyecanlı yerlerde bile kahkaha attırması çok iyii çok başarılı. Keyif alarak okudum. Daha önce okumaya başlamamın nedeni pek sevmeyeceğim, puntoları büyük olmadığı için hızlı okuyamayacağımı düşüneceğimden vazgeçeceğimi düşünmemdi. İyi ki de inat etmişim
Spoilerli
Her olaydan sonra gelecek sayfada ne olacağını tutturamıyordum. Yeşili sevdim ama bir tek bir ara Gölgenin katil oluğunu sanki yeni öğreniyormuş gibi tepkiler verdiğinde delirmiştim. Kızım yeni mi öğrendin sanki?
Marcus ise çok sinir bozucu bir tip gerçekten. Gözünü kırpmadan insanları öbür dünyaya kavuşturan Drew bile gözüme tatlı geliyor Marcusu okuduktan sonra. Ama yine de sevmiyorum da diyemiyorsun. Beyin error. Emilynin "satanistler görse şeytan diye taparlar" cümlesine katılıyorum. Neyse, Emily keep going on giirl
Not: Malesefki shipliyorum yaa onları
Umarım Chloe ve Yeşile hiç bir şey olmaz ve normal sohbet ede bilirler, Chloe ye bayılıyorum
Ve Vanessa ruh hastası gibi birşey bence o korumayı öldürmesini bekliyordum şaşırttı