·332 syf.····Okunma: 07 Şubat 2025 00:18 Bir varmış bir yokmuş bir zamanlar 33 yazardan (belki daha fazla da olabilir) 20 yaşına mektup yazmaları istenmiş. Ortaya öyle gerçekler, öyle güzel yorumlar çıkmış ki. Bu mektupları okuyan herkes büyülenmiş. Okuyanlar kendi yaşam öyküsü için bu yazarlardan birçok şey öğrenmiş.
Bu 33 yazarımızdan çoğu için önemli olan için merak duygusu ve 20 yaşından gurur duyması. Masal gibi bir fikir. Doğan Kitap'ı tebrik ediyorum. Çok keyif alarak okudum. Keşke bazı yazılar daha uzun bazıları da daha açık olsaydı diyorum. En beğendiğim yazılar ise Davit Mitchell ve Çağnam Erkmen'e aitti.