Okudum bitti. Daha önce bir ayıadam daha okumuştum, bu kitap yine ondan daha iyiydi.
Kitabın bir albenisi yok. Ayıadamlar da ne itici yaratıklarmış arkadaş ya, bağlanmaktan aile kurmaktan hiç hoşlanmıyorlar. Yaşlandıklarında akılları başlarına geliyor, çocuk yaptıkları kadınlara dönmeye çalışıyorlar. Çapkınım hovardayım, yirmi dört ayardayım diye ortada dolanıyorlar.
Neyse en azından artık bir ayıadamla karşılaşırsam, kendisine ne ikram edeceğimi biliyorum *-* Balla kaplı tost elbette! :))
Puanım 5!