Yazarın okuduğum 3. Kitabıydı ve diğer kitapları gibi ağzım açık kaldı. Bu kitap diğer kitaplardan farklı olarak bir tık daha korku ve fantastik öğeleri de kapsıyor bilginiz olsun . Konumuz Daisy’nin kırık bir kalple doğması ve ailesiyle arasının kötü olmasıyla başlıyor . Ailede sadece ninesi onu şartsız seviyor . Ve bir aile buluşması planlanıyor . Nine vasiyetini söylediğinde ailedeki bireyler sinirleniyor . O sırada Connor geliyor. Ve olaylar burdan sonra başlıyor . Aile üyelerinin hepsi tek tek kendi zaaflarıyla ölüyor. Örneğin Lilly elinde parfüm ve aynayla ölüyor . Spoiler: kesinlikle çok değişik bir kitaptı Daisynin 13 yaşında kendi kız kardeşleri ve connor tarafından ölüme mahkum edilmesi . Ve bunun intikami olarak ninesi ve trixin plan yapması waaaow yani. Sadece daisy’nin ölü olması tuhaf geldi o da olacak o kadar yani