Nasıl bir kitaptı böyle ya. Yaşanan tarihi olayların içine insan ilişkilerini, fedakârlığı, acıyı, zulmü, sınıf farklılığını nasıl harmanladın da böyle bir kitap çıktı ortaya?
Edebiyat ve tarihin buluşmasıyla ortaya çıkan bu kitap da başında sıkılsanız da ortalara doğru kendinizi kaptırıyorsunuz