·516 syf.····Okunma: 08 Şubat 2025 22:24 Jane Austenvin kalemini okudukça daha çok seviyorum. Emma'ya başlarken "Acaba" dedim, "Güzel midir?". Gerçekten çok güzeldi. Hikaye su gibi akıp gidiyor. Emma'nın çöpçatanlık yapmaya çalışmas ve asla başaraması çok komikti. Her sayfa da acaba Emma kiminle olacak derken aklımdan sadece bir isim geçiyordu.Veeeee mutlu sonnnn Gerçekten çok sevdim sonunu ve Mrs. Elton'un tatminsizliği hiç şaşırtmadı