Puan vermedi·510 syf.····Okunma: 08 Şubat 2025 22:41 Akıp giden bir kitap . Asla yormuyor ve keyif veriyor. Semerkant 'dan Alamut'a ışınlanma gibi bir şey oldu.
Şeytan , Hasan Sabbah'ı görse tevbe edip secde ederdi kesin. Bu kadar şeytanlık , bu kadar kötülük, bu kadar kurnazlık , bu kadar kin , sanırım şeytan izledikleri ile bana gerek kalmadı demiştir.