·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Şubat 2025 11:41 Çok ama çok güzel bir kitaptı. İskender Pala'nın en sade kitabı bence.
Kitabın isminden dolayı çok basit görmüştüm ama İskender Pala yine muhteşem dili ve edebiyatı ile beni mest etti.
Sonsuz aşk bence bun kitabı en güzel şekilde anlatan cümle.
Yalnız kitapta aşıkları buluşturmayan, engel olan iki kişiye sinir oldum. Etkisi hala üzerimde. İçim karamsar oldu doğruyu söylemek gerekirse. Ama bence çok ama çok güzel kitaptı...