·114 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Şubat 2025 12:42 “İşte,” dedim. “Eğlenip gidiyoruz işte.” “Gazetede resmini gördüm,” dedi. “İsmimi,” dedim. “İşte ismini, resmini… diye yarım kalan bir kitap, yarım kalan bir hayat. Oğuz Atay külliyatını bitirmeye bir kitap kala Eylembilim de bitti. Eylem, bilime baskın geldi. Tamamlayabilse neler çıkardı, üzerine neler söylerdik, edebiyatımızda nasıl bir yer edinirdi kendine bilmiyorum ama Oğuz Atay’a dair bir şeyler okumak her zaman güzel hissettiriyor insana. Tabii buruk bir hüzün var daima bu güzellikte. İyi ki yazmış, iyi ki var olmuş. Biz buradayız sevgili yazarım, sen nerelerdesin?