·290 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Şubat 2025 14:40 Kitabı tabii ki de çok beğendim. Dostoyevski’nin yine ilk başlarda okumam gereken bir kitap daha oldu kronolojik bir şekilde ilerleyemedim ne yazıkki. Bol bol altını Çizdiğim bir romandı. Akıcı bir olay örgüsü vardı dostoyeski‘ye başlayacaksanız eğer yine bu da ilk okunması gereken kitaplardan biri olabilir diye düşünüyorum bence.