Kitap benim psikolojimi bozmadı herkes bozdu diyo ama okadarda bozulucak bisey yoktu sonu gerçekten ters köşeydi adamın kızdan intikam almak istediği için bunları yapması falan ölümün mesajlarında gerilmeden edemedim ama egemen le ne kadar shiplesemde olmaz onlardan ölüm onları izlerken hele güzeldi yani